Košarka oz. sam šport kot tak, je odličen prostor za učinkovito promocijo podjetja. Poleg same promocije pa je podjetje, ki vlaga v šport – predvsem v šport mladih, katere tako odmaknemo iz ulic ali izpred pretiranega »lenarjenja« pred televizijo, računalnikom, … - deležno med ljudmi tudi statusa »družbeno odgovornega podjetja«.
Klub vodi relativno mlad kader, vsi veliki ljubitelji košarke, zato je tudi v središču delovanja kluba delo z mladimi do 24 leta, torej nekako do konca študija, z močnim poudarkom na vzgoji najmlajših preko košarkarske šole v selekcije, selekcij ob prehodu otrok v srednjo šolo in kasneje v svet odraslih.
Za »drugačen« klub, posebna tekmovanja, široko bazo, turnirje v tujini in enotno opremo pa manjka tista pika na i - delujemo transparentno, klub vodimo (do nadaljnjega) ljubiteljsko »volontersko«, a na profesionalnih načelih, pri čemer bomo kar direktni.
Za ta preskok bomo potrebovali tudi nekaj svežih sponzorskih in donatorskih sredstev in zato se sedaj obračamo tudi na vas. Verjamemo, da nam bo s pravimi partnerji to uspelo.
Trenutno smo privabili že preko deset donatorjev/sponzorjev in verjamemo, da bo naš program prepričal tudi vas.
Z dodatnimi vloženimi sredstvi pa bi lahko nudili še boljše pogoje dela, vse za to, da se bodo še bolj razvijali, tako intelektualno, kot tudi športno (beri košarkarsko).
V klubu se zavedamo trenutnih razmer na samem trgu, zato se z vsemi močmi trudimo, da v sodelovanju z vsakim našim partnerjem dosegamo maksimalni učinek vloženih sredstev.
Več o samem klubu si lahko preberete tu, na naši internet strani pod zavihkom "O KLUBU", bi pa se sedaj osredotočil predvsem na eno vprašanje. |
|
Zakaj sponzorirati / donirati
KK Ljubljana?
- zato, ker je podpiranje družbenih, v tem primeru športnih dejavnosti dokaz, da ne le delujete v okolju, ampak z njim tudi živite, dihate;
- zato, ker ima košarka v Ljubljani in Sloveniji nasploh bogato, uspešno in dolgo tradicijo;
- zato, ker želi KK Ljubljana tudi v prihodnje vse sile usmerjati v delo z mladimi, v njihov razvoj in jih vzgajati tako intelektualno, kot tudi športno;
- zato, ker je KK Ljubljana klub, v katerem se s košarko ukvarja preko 300 otrok;
- zato, ker je KK Ljubljana perspektiven in dobro organiziran in želi postajati vsako leto vse boljši, tako organizacijsko, kot seveda tudi tekmovalno.
Prepričani smo, da lahko v prihodnje skupaj zmagujemo, še prej pa definiramo moč in obseg skupnega sodelovanja.
Uspehov pa se bomo (po)veselili skupaj. |